CSR – hvor sv¾rt kan det v¾re? Hvordan skabes et b¾redygtig samarbejde? - f¿devareBanken

BŒde private – og offentlige virksomheder samt NGOÕer understreger vigtigheden af CSR og partnerskaber, men hvordan griber man det faktisk an i praksis? L¾r hvordan IBM og KelloggÕs konkret arbejder sammen med en NGO, som f¿devareBanken, og taÕ aktivt del i debatten, nŒr vi diskuterer CSR – Hvor sv¾rt kan det v¾re? Deltag i f¿devareBankens seminar, hvis du og din organisation er pŒ udkig efter inspiration til b¾redygtige CSR samarbejder.

 

Her m¿der du:

 

Winnie Berndtson
n¾stformand i f¿devareBanken, og fundraiser i Lyngby-Taarb¾k kommune. Du fŒr et indblik i hvilke samarbejdsmuligheder f¿devareBanken som NGO ser i forbindelse med erhvervslivet, med fokus pŒ medarbejdere, kunder og flerŒrige aftaler.

 

Nina Kromann
Corporate Communications Lead, Northern Europe hos KelloggÕs:

fort¾ller bl.a. om KelloggÕs projektbaserede samarbejde og giver konkrete eksempler pŒ hvordan f¿devareBanken anvendes til at aktivere virksomhedens CSR-profil.

 

Pia R¿nh¿j
CAMSS Enablement and Smarter Selling Leader, IBM og Preben Herholdt-Rasmussen, Vicedirekt¿r, IBM Danmark: giver dig et svar pŒ hvordan en ikke-f¿devarevirksomhed kan tilbyde kompetencegivende ressourcer, og samtidig engagerer medarbejdere.

 

Efter et kort opl¾g fra hver af opl¾gsholderne, tager direkt¿r for Dansk Kommunikationsforening, Torben Dan Pedersen, tyren ved hornene, og Œbner op for en diskussion omkring muligheder og udfordringer forbundet med at finde f¾lles fodslag.