om tværgående og grænsebrydende partnerskaber med Roskilde Festival som platform.
12.30-13.00 | Registrering og let anretning | |
13.00 | Introduktion til seminar Leif Nielsen, Kommunikationsdirektør, Landbrug & Fødevarer Christina Bilde, talskvinde, Roskilde Festival |
|
13.20 | Partnerskaber 1 Moderator: Verdens Bedste Nyheder v/Rikke Rønholt Albertsen, Projektleder – internationale partnerskaber |
|
Superbrugsen v/Kenneth Melchior, kommerciel chef, og Madkulturen v/Rikke Houkjær, kommunikationschef Naturmælk v/Nelly Frees Riggelsen, Marketing ROCKWOOL International v/Dorte Gram, Innovation Manager Husbryggeriet Jacobsen v/Jonas Bjarkow, Brand manager Love Spring v/Andreas Papadakis, stifter |
||
14.35 | Snacks & pause | |
15.20 | Partnerskaber 2 Moderator: Spark v/Kitte Wagner, associeret konsulent |
|
Peter Larsen Kaffe v/Lars Aaen Thøgersen, udviklings- og kommunikationschef Tuborg v/Peter Giacomello, Sponsorship and Reputation Director, Marketing Hansen Is v/Anders Ejby, medejer Det Runde Bord v/Peter Haugelund, direktør Dropbucket v/Marie Stampe Berggreen, medejer |
||
16.35 | Praktiske cases - fremvisning af resultater | |
17.10 | Guldkorn fra dagen Leif Nielsen, Kommunikationsdirektør, Landbrug & Fødevarer Christina Bilde, talskvinde, Roskilde Festival |
|
17.30-18.00 | Reception |
Sted
Landbrug & Fødevarer, Axelborg
8. december 2015, Kl. 13 – 18, .
Deltagergebyr er 695 kr. ekskl. moms
NGO’er dog kun 495 kr. ekskl. moms.
Medarrangører